Alacsonypadlós Hűtős Felépítmény Gyártása

Alacsonypadlós hűtős felépítmény gyártása

„N1” járműkategóriás hűtőautóval szállít? Akkor a mérlegelési pontok miatt biztosan Önnek is eszébe jutott már, hogy de jó volna minél könnyebb és nagyobb raksúllyal terhelhető szállítóeszközzel végezni a szállítást. Ha még nem találta meg a megoldást, amely kielégíti az igényeit, Önnek ajánljuk a hűtős felépítmény gyártás szolgáltatásunkat, vagyis az alacsony padlós kialakítású hűtőautót.

Az alacsony-padlós kialakítású, legfeljebb 3,5 t megengedett legnagyobb össztömegű hűtőautó számtalan előnnyel kecsegtet:

  • mivel az alapjármű tömege alacsony, simán áthaladhatsz a mérlegelési pontokon
  • jó minőségű hőszigetelőanyagokat kapsz, így a legnagyobb rendben lesz a szállítmány
  • mivel a belső tér függőleges párhuzamos síkokkal határolt falú, kifejezetten jól pakolható lesz
  • hőhídmentes kialakítású felépítmény, így tökéletesen szigetel
  • a raktérbe alacsony belépőmagasság, ami nagy mértékben megkönnyíti a rakodási munkálatokat

  

Vessünk néhány pillantást egy hűtőautó műszaki kialakítására, avagy miből áll a hűtős felépítmény gyártás:

A jármű speciális padlólemezes fülkés kivitelű, azaz a fülke nem tartalmaz hátsó falat, plusz a bordázott lemez padló összeépített egységet képez az alvázzal.

Természetesen a jármű tartalmazza a nem padlólemezes kivitelű járművek úgynevezett alap alvázát. Ezen kívül az acéllemez padlólemez alatt ott rejlenek a felépítmény rögzítést lehetővé tévő kiegészítő alváz elemek is.

Az önjáró alváz oldalain és hátsó felületén található támasztó felülethez megfelelő méretű csavarozott támasztó konzolok csatlakoznak (előkészített csavaros rögzítési pontokon). Erre a felépítmény csatlakozó felületei, a szélességi és hosszúsági méretei miatt van szükség.

Az előbb említett konzolok egyedi méretűek, mégpedig azért, hogy el lehessen velük érni az eredeti padlólemeznél szélesebb „kereszttartó” szélességet.

Mivel a gyári rögzítő csavarok úgynevezett roppantott anyák (DIN 980 szerint kialakítva), melyek geometriai kialakításuk miatt biztosított kötést alakítanak ki a felhasznált csavarokkal, mondhatjuk azt, hogy biztosítást kiegészítő biztonsági elemről beszélünk.

A hátsó rögzítő konzol felépítése csupán abban tér el az oldalsótól hogy nagyobb méretű. A padlólemez alatt lévő alváz főtartó meghosszabbított szerkezeti eleme. Akkor van rá szükség, ha hosszabbítani szükséges az önjáró alvázat. Mindezek miatt egy alapsíkra fektetett létraváz keret készül a meglévő hátsó támasztó konzolra felépítve.

  

Néhány adat a hűtős felépítményű jármű szigetelt felépítményéről:

  • vákuum technológiával készített
  • szendvics szerkezetű panelekből ragasztott
  • csavarozott szerkezetű
  • hőszigetelt
  • zárt dobozfelépítmény
  • az oldalsó-, mellső- és ajtó panelek vastagsága 35-38 mm (szigetelés mértékétől függően)
  • a tető- és a padló panelek vastagsága 35-38 mm, keresztmetszete üvegszálas poliészter (ÜPE) lemez

Ami az ajtókat illeti

A jármű szigetelt felépítményébe kétféleképpen lehet bejutni:

  • a hátfalon egy kétszárnyas ajtón
  • és/vagy menetirány szerinti jobb oldalon elöl, egy egyszárnyú ajtón

Az ajtók keresztmetszete = a dobozt felépítő oldalfalak keresztmetszetével. Az ajtókeretek rozsdamentes acéllemezből készülnek.

Az ajtók természetesen hőszigeteltek, erről többsoros gumi tömítésrendszer gondoskodik.

Kiegészítések:

  • téglalap keresztmetszetű keményfa betétek
  • a szerelvények csavarozási helyei mögött acéllemez betétezés
  • kitámasztók az ajtóknak

Padlózat

A hűtőautók padlózata:

  • nagy teherbírású
  • belső felülete műanyag járófelület borítású, teherviselő falemez

Hátfal

Mivel önjáró alváz fülkéjének nincs hátfala, szerepét a felépítmény homlokfalának külső síkja veszi át. Ez a fülkén belül kárpitozásra kerül.

A falelemebe körbe keményfa keret betét kerül a rögzítéshez szolgáló csavarozáshoz.

A beépített hátfal:

  • mindkét oldalon fehér, üvegszál lemez
  • szélein porfestett alumínium lemez burkolatú
  • a nyílást teljes egészében lezárja, (ahhoz tömítve a gyári rögzítési pontokat felhasználva csavarkötéssel csatlakoztatva kerül rögzítésre)

A raktérben található kerékjárati dobok pakolható kialakításúak, burkolatuk lehet rozsdamentes acél vagy üvegszál burkolatú.

Optimálisan pakolható, nagy raksúllyal terhelhető autót keresel? Az alacsony padlózatú hűtőautó neked való.

Röviden így néz ki a hűtős felépítmény gyártás az Emfrigónál. Az így kialakított hűtőautó legnagyobb előnye, hogy műszaki kialakításainál fogva kategóriájában képes a leggazdaságosabb szállítást biztosítani.

  

Árajánlatkérés menete:


1. Az igény beérkezése után kollégáink azonnal elkezdik feldolgozni az Ön kérését!
2. Amennyiben pontosítás szükséges, úgy munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot és tisztázzák a felmerült kérdést.
3. Egy órán belül elektronikus formában küldjük az Ön személyre szabott, egyedi ajánlatát!


Jobban szeretné telefonon intézni az árajánlatkérését?
Nem akadály! Keressen minket a megfelelő telefonszám egyikén és készséggel állunk rendelkezésére!

Kérje műszaki szaktanácsadásunkat és árajánlatunkat most:

Ügyfélszolgálat:
+36 62 202 300

Raktérhűtő szerviz:
+36 70 625 6562

Felépítmény gyártás és javítás:
+36 30 488 8081

 

vagy kérje ajánlatunkat online ezen az űrlapon keresztül:

Név
Email cím
Telefonszám
Üzenet