„N1” járműkategóriás hűtőautóval szállít? Akkor a mérlegelési pontok miatt biztosan Önnek is eszébe jutott már, hogy de jó volna minél könnyebb és nagyobb raksúllyal terhelhető szállítóeszközzel végezni a szállítást. Ha még nem találta meg a megoldást, amely kielégíti az igényeit, Önnek ajánljuk a hűtős felépítmény gyártás szolgáltatásunkat, vagyis az alacsony padlós kialakítású hűtőautót.
A jármű speciális padlólemezes fülkés kivitelű, azaz a fülke nem tartalmaz hátsó falat, plusz a bordázott lemez padló összeépített egységet képez az alvázzal.
Természetesen a jármű tartalmazza a nem padlólemezes kivitelű járművek úgynevezett alap alvázát. Ezen kívül az acéllemez padlólemez alatt ott rejlenek a felépítmény rögzítést lehetővé tévő kiegészítő alváz elemek is.
Az önjáró alváz oldalain és hátsó felületén található támasztó felülethez megfelelő méretű csavarozott támasztó konzolok csatlakoznak (előkészített csavaros rögzítési pontokon). Erre a felépítmény csatlakozó felületei, a szélességi és hosszúsági méretei miatt van szükség.
Az előbb említett konzolok egyedi méretűek, mégpedig azért, hogy el lehessen velük érni az eredeti padlólemeznél szélesebb „kereszttartó” szélességet.
Mivel a gyári rögzítő csavarok úgynevezett roppantott anyák (DIN 980 szerint kialakítva), melyek geometriai kialakításuk miatt biztosított kötést alakítanak ki a felhasznált csavarokkal, mondhatjuk azt, hogy biztosítást kiegészítő biztonsági elemről beszélünk.
A hátsó rögzítő konzol felépítése csupán abban tér el az oldalsótól hogy nagyobb méretű. A padlólemez alatt lévő alváz főtartó meghosszabbított szerkezeti eleme. Akkor van rá szükség, ha hosszabbítani szükséges az önjáró alvázat. Mindezek miatt egy alapsíkra fektetett létraváz keret készül a meglévő hátsó támasztó konzolra felépítve.
A jármű szigetelt felépítményébe kétféleképpen lehet bejutni:
Az ajtók keresztmetszete = a dobozt felépítő oldalfalak keresztmetszetével. Az ajtókeretek rozsdamentes acéllemezből készülnek.
Az ajtók természetesen hőszigeteltek, erről többsoros gumi tömítésrendszer gondoskodik.
Kiegészítések:
A hűtőautók padlózata:
Mivel önjáró alváz fülkéjének nincs hátfala, szerepét a felépítmény homlokfalának külső síkja veszi át. Ez a fülkén belül kárpitozásra kerül.
A falelemebe körbe keményfa keret betét kerül a rögzítéshez szolgáló csavarozáshoz.
A beépített hátfal:
A raktérben található kerékjárati dobok pakolható kialakításúak, burkolatuk lehet rozsdamentes acél vagy üvegszál burkolatú.
Optimálisan pakolható, nagy raksúllyal terhelhető autót keresel? Az alacsony padlózatú hűtőautó neked való.
Röviden így néz ki a hűtős felépítmény gyártás az Emfrigónál. Az így kialakított hűtőautó legnagyobb előnye, hogy műszaki kialakításainál fogva kategóriájában képes a leggazdaságosabb szállítást biztosítani.
1. Az igény beérkezése után kollégáink azonnal elkezdik feldolgozni az Ön kérését!
2. Amennyiben pontosítás szükséges, úgy munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot és tisztázzák a felmerült kérdést.
3. Egy órán belül elektronikus formában küldjük az Ön személyre szabott, egyedi ajánlatát!
Jobban szeretné telefonon intézni az árajánlatkérését?
Nem akadály! Keressen minket a megfelelő telefonszám egyikén és készséggel állunk rendelkezésére!
Kérje műszaki szaktanácsadásunkat és árajánlatunkat most:
Ügyfélszolgálat:
+36 62 202 300
Raktérhűtő szerviz:
+36 70 625 6562
Felépítmény gyártás és javítás:
+36 30 488 8081